Sunday, October 20, 2013

Kereta Impianku


Setiap orang mempunyai impian memiliki kereta impian mereka.Adakah anda telah memiliki kereta idaman anda?.Tinggalkan sahaja sebagai persoalan.Ada yang bertuah kerana memiliki kereta impian mereka semasa usia masih muda atau ada juga yang dapat memiliki kereta impian mereka semasa hidup mula stabil, gaji sudah semakin meningkat dan juga bisness semakin pesat berkembang.Dan ada juga mereka yang sudah bercucu 10 baru merasa kereta impian mereka dan ada juga sampai ke liang lahat, mereka masih tidak dapat memiliki kereta impian mereka.Ini semua kehendak yang maha esa. 


Apakah kereta yang anda miliki sekarang adalah kereta impian anda?.Untuk aku yang menggunakan kereta saga BLM tahun 2008.Kereta ini bukan kereta impian aku tapi ini adalah kereta yang aku mampu bayar bulananya.Kebanyakan orang yang berada di Malaysia seperti aku memiliki kereta tetapi bukan kereta impian mereka.

Setakat tahun 2013, Kereta yang aku idamkan adalah seperti dibawah...........


3 comments:

  1. tak apa...kereta ape pun. asalkan fungsi sesebuah kereta tu.
    kalau ada rezeki nanti, kereta idaman boleh jadi impian. nothing impossible...wah gitu.

    ReplyDelete
  2. Yg atas tu ape ? Ford Fiesta ? .

    Rasenyer kete idaman ni, dalam kategori mampu milik juga ..
    Semoga berjaya !

    ReplyDelete
  3. ford focus S+..harga around 120k..fiesta terlalu kecil..tak berbaloi

    ReplyDelete