Monday, October 13, 2014

Diskaun 20 Peratus Pinjamanan PTPTN

14/10/2014 - Hari Selasa terpapar di wall facebook aku berkaitan tawaran diskaun PTPTN yang ditawarkan semasa pembentangan dalam bajet 2015. Bila semak pada teks ucapan penuh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di lawan web rasmi kerajaan mmg betul tawaran 20% diskaun untuk pembayaran secara sekaligus. Tawaran sehingga Mac 2015.

facebook Astro Awani yang masuk di wall aku

teks ucapan bajet 2015


Tawaran menarik!!

                  Dalam masa yang sama aku tengah menunggu pengeluaran wang kwsp yang aku buat seminggu yang lepas, selepas genap bekerja di jabatan kerajaan dan telah disahkan jawatan. Jadi boleh aku guna sebahagian dari duit kwsp ini untuk settle hutang PTPTN.

Sabar menanti status pengeluaran sebagai lulus

No comments:

Post a Comment