Wednesday, July 6, 2011

Nyamuk

Untuk hari yang tak terhingga aku masih tiada kerja untuk dibuat.Penat dah tunggu kerja tapi tak kunjung tiba.Hampir sebulan aku terkapai-kapai menunggu kerja seperti bayi lapar yang menunggu botol susu.boleh ke sama kan aku cm nie..layan..

Masuk kerja pkl 7.47 pagi.terus on PC seolah -olah banyak kerja yang perlu disiapkan tapi sebenarnye xde ape pun nak buat.Ini adalah rutin harian aku ditempat baru..on Yahoo Messenger terus member chat..awal datang kerja..teruslah borak n gosip entah ape2 tajuk aku pun tak ingat..



Sampai satu topik yang paling aku suka pasal satu blog yang hentam artis..so aku cakap ngn dier..ramai jugak yang kondem tuan rumah blog tue..tapi member aku cakap yang komen macam tue banyak yang macam "Nyamuk".Nape plak nyamuk yang perlu di salahkan.Aku tanya pasal nyamuk..yelah ko tengok ramai yang pakai Anonymous.bila ada sorang kondem..mula lah nyamuk-nyamuk  nie nak kondem jugak..kalau tak de orang mula..nyamuk nie tak wujudlah..oooo gitu...layan..

p/s- Aku selalu komen letak URL blog aku..adakah anda nyamuk?

Next Artikel :Channel Sport

No comments:

Post a Comment