Friday, July 29, 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada semua umat islam..

Baru masuk 2 bulan bekerja di Negeri Selangor dan aku mula dapat serasi kan diri dengan suasana di sini.

1.Aku mula dapat menyesuaikan diri dengan sistem Punch Card ditempat kerja baru.Sebelum nie tempat kerja lama tak pernah ada Punch Card.Untuk setakat ini aku masih dapat mengekalkan dakwat hitam pada Punch Card aku.Walaupun pada mulanya rasa macam serabut jugak untuk membiasakan diri.

2.Hari pertama Ramadhan tanpa cuti.Benda yang agak asing bagi aku.Untuk itu aku ambil cuti rehat untuk sambut Ramadhan bersama keluarga baru aku(Keluaga isteri aku) dan Keluarga aku sendiri.Aku masih belum biasa untuk bekerja pada hari pertaman Ramadhan.Mungkin untuk tahun kedua..ketiga dan seterusnya aku masih terus mengambil cuti Ramadhan pertama bersama keluarga..

1 comment:

  1. Nak gak merasa duk johor cuti 1 ramadhan ea.. Selamat Ramadhan jid~

    ReplyDelete