Thursday, September 4, 2014

Deco : Astro Njoi

                   28 Ogos 2014 - Ambil cuti sebab nak bawa anak checkup di Hospital Putrajaya. Lepas habis checkup dalam pukul 11 pagi kami terus pergi banda baru bangi sebab wife nak buat cermin mata baru. Kami plan nak pergi try survey di Warta Bangi. Sampai di Warta kami pergi makan dulu, dah lapar sangat-sangat sebab kejar masa ke hospital sampai tak sempat nak sarapan.

                 Kami singgah di KFC dulu untuk lunch. Sebelum buka pintu KFC ternampak booth Astro. Berhenti sekejap untuk usha kakak Astro..eh..ehh.bukan usha kakak tue..tapi usha Astro Njoi dengan kakak tue. Jangan salah anggap.

                     aku   : kak Astro Njoi boleh register kat sini?.
                    Astro : Boleh encik.
                    aku    : Okey cun..kejap lagi kami datang..kami makan kejap.lapar sangat nie.
                   Astro : Senyum..

                  * Lepas makan terus register dan cari kedai Cermin Mata pula..part Cermin mata aku explain lain post

             Astro Njoi nie kami pilih sebab tiada monthly commitment, hanya ada charge untuk permulaan sahaja iaitu RM228 + RM100(Installation charge). pihak Astro akan bagi 20 meter kabel sahaja. Sekiranya rumah kita guna lebih untuk sampai ke point TV charge akan dikenakan RM2.50/meter. Boleh rujuk website Astro Njoi.

            Bila barang free nie paham-pahamlah mestilah ada kekuranganya. Astro Njoi hanya ada beberapa TV Channel dan Radio Channel free seperti di bawah.






          
* Terdapat beberapa Channel yang kita boleh subscribe ikut suka bila nak tengok.Boleh rujuk link Astro prabayar

No comments:

Post a Comment