Monday, September 8, 2014

Hobi : Mengumpul Produk Tupperware

                    Iklan : Untuk dapatkan harga tupperware yang murah..boleh click link disini


                   Google sikit pasal Tupperware ni. Menurut wikipedia, Tupperware nie dibangunkan oleh seorang pakcik yang bernama Earl Silas Tupper (1907- 1983) pada tahun 1948 di US. Brand Tupperware nie menyusup kebanyak negara termasuk Malaysia. Anda boleh lihat senarai negara yang mempunyai produk Tupperware Brand nie.

                   Sebenarnya aku bukan nak cerita sangat pasal sejarah Tupperware nie tapi nak cerita tentang peminat-peminat Tupperware. Kenapa aku kena cerita pasal Tupperware?.Sebabnya wife aku salah sorang peminat fanatik Tupperware. Hari-hari cerita pasal Tupperware kena pula Tupperware ni ada katalog yang diedarkan setiap bulan. Jadi wife aku akan cerita pasal Tupperware hampir setiap bulan lah kan?.

                   Aku sempat snap beberapa gambar Tupperware yang wife aku beli yang kebanyakanya dari facebook. Nak tengok tak?.Jap aku upload gambar-gambar Tupperware wife aku.


 * Tupperware untuk isi air masak dan yang bulat oren untuk isi susu anak


*Tupperware untuk isi rempah ratus untuk memasak

* Tupperware untuk isi biskut dan keropok.


 * Tupperware untuk isi gula, tepung dan macam-macam lagi lah.


* Tupperware India katanya.buat isi kuih raya bagi orang makan 




 * Stok yang masih tidak digunakan lagi.


* ada member prihatin tolong print skrin wife punya facebook.


p/s - Beberapa minggu lepas wife ada usulkan permohonan untuk menjadi penjual Tupperware pula. Jadi kita tengok kan apa langkah seterusnya. Ada lagi gambar tertinggal. Saya cuba cari print skrin dari facebook wife masa wife masuk satu contest like dan menang.


* gambar Tupperware wife yang masuk contest tersebut dan wife dapat no 1


hadiah yang wife dapat hasil contest tersebut. Adam Mikhail dan pegang botol air dia






No comments:

Post a Comment