Thursday, June 23, 2011

Fair Play

19 Jun 2011 : Lubnan   0 - 0 Malaysia
23 Jun 2011 : Malaysia 2 - 1 Lubnan

Malaysia layak ke peringkat seterusnya

Masa main di Lubnan agak menghambakan corak permainan pemain Malaysia terutama di bahagian tengah..aku tak nampak gerakan yang bermula dari tengah..kebanyakan dari tepi.Tapi apa-apa hal pun bahagian defend dengan keeper sangat bagus..mungkin diorg banyak pengalaman dengan skuad Rajagopal.Nampak ketara perbezaan corak taktikal antara Rajagopal dengan Ong Kim Swee.Tapi aku lebih berminat taktikal Rajagopal..hantaran pendek.Tapi aku bukan nak cerita sangat pasal permain Malaysia atau yang berkaitan Malaysia.Tapi pasal pemain lubnan yang tak fair play..pemain lawan injured..dier boleh terus main je..sakit hati aku..

Sekali lagi dier buat hal masa main di Malaysia..Ada pemain Malaysia yang injured.Pemain Malaysia lain dah tak nak kejar dier..tapi dier masih nak gentel..apa lagi pemain Malaysia yang lain bengang dan terus terpa pemain tue.Tak silap aku pemain no 4 sebijik macam Ronaldo..kena tolak badan..tapi guling tutup muka.Pemain nie dah kena kad kuning sebab sengaja jatuhkan badan dalam kotak penalti,nasib tak sebelahkan dia..cara jatuhan badan dier tak cukup Natural..

Thanks Semua Pemain Malaysia Skuad Bawah 23 Tahun

Next Artikel : Weekend Husban @ PJJ

1 comment: