Thursday, June 23, 2011

Program Orientasi Staf Baru

23 Jun 2011- Hari orientasi staf baru.Dapat surat dari pihak pentadbiran di minta hadir ke Program Orientasi Staf Baru kerana aku adalah budak baru..Hari ini adalah hari ke-6 aku bekerja di tempat baru.Dalam surat tersebut ada 15 nama staf baru yang perlu ikuti program ini.

Mempekenalkan diri masing-masing kebanyakan orang Johor sama macam aku.Dan rupa-rupanya aku adalah yang paling baru diantara yang baru.ada yang dah 10 bulan bekerja tapi baru hendak diorientasi kan..layan saja..Dalam sesi program tersebut diterangkan carta organisasi jabatan,Skop kerja mengikut jawatan dan juga tentang pentadbiran.

Lepas habes dalam pukul 12 terus balik semula ke meja masing-masing..Aku masih lagi menanti kerja dari pihak atasan aku dengan penuh harapan dan kesabaran.Aku berharap penantian untuk mendapat kerja tidaklah berpanjangan..

Aku sudah bosan untuk surfing internet.Tapi belum ada rekod tido sewaktu Ofis Hour.

Next Artikel : Fair Play

No comments:

Post a Comment